Oratge variable i fresc per donar la benvinguda a la primavera

marzo 20, 2026

Alguns de resaca fallera, altres de pont i un pocs treballant…així començarem de forma oficial la primavera quan siguen les 15 hores i 46 minuts.

Cel carregat a primera però amb poca pluja. Només ruixats dèbils i dispersos a la costa i un poc més intensos i generals de cara a la nit amb ambient tan fresc com el d’ahir.

El primer cap de setmana de la primavera del 2026 començarà amb el cel carregat de núvols i pluges més probables al litoral i prelitoral de València i d’Alacant. Oratge més estable i núvols més trencats durant la matinada a diumenge.

Diumenge ens espera un dia de sol i de temperatures més altes per taornar a ennuvolar-se el cel dilluns conforme avance el dia amb pluges de vresprada a la mitad sud del territori, i si no hi ha canvis l’oratge tornarà a l’estabilitat a partir de dimarts.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.