Vent, menys fred i quatre gotes

enero 11, 2017

Els núvols creuaren ahir la Comunitat Valenciana sense deixiar pluges dignes de menció. De fet, en les últimes hores ha sigut més significatiu el  vent (donant ratxes entre els 80 i  els 100 quilòmetres al nord de la Comunitat) i la pujada de temperatures que la pluja (que apenes ha deixat registres d’un o dos litres en alguns observatoris en les últimes 24 hores).

El vent tornarà a ser hui protagonista, sobretot  a nord de la Comunitat on les ratxes més fortes superaran de nou els 80Km/h. Tindrem pas de núvols que només de forma esporàdica deixaran algun ruixat al nord.

Dema dijous el vent anirà girant de mestral  a ponent afavorint un ascens general de les temperatures. Només vorem alguns núvols decoratius per l’interior.

Divendres tornarà a bufar el mestral amb força a bona part de la Comunitat però serà al nord on de nou es deixxarà sentir més fort. A més del vent notarem com les temperatures baixen de forma notable, mantenint-se de ple hivern tot el cap de setmana

Passeu molt bon dia!!

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.