Diumenge faller

marzo 5, 2017

Hui només tindrem alguns intervals de núvols al cel. Núvols alts que en cap moment taparan el cel per complet, només el deixaran enteranyitat.

Durant la nit i matinada hem notat com les temperatures anaven recuperant-se de la baixada d’ahir, i hui tocarem o superarem els 20-23 graus a les poblacions més pròximes a la costa.  Primavera en estat pur.

L’oratge conforme passen els dies anirà donant mostres d’estabilitat dia a dia: cada dia més sol, menys vent i temperatures més altes.

Demà dilluns el mestral encara donarà ratxes moderades al nord, i el ponent encara es deixarà sentir al centre i al sud de la Comunitat però cada vegada més fluix.

El mestral bufarà de forma insisten fins dimarts a migdia  al nord, on encara es registraran ratxes de 40-50 Km/h. A la resta de la Comunitat a partir de migdia el vent girarà a xaloc (sud-est).  Dimecres i dijous tindrem estabilitat absoluta.

De moment l’oratge que tots voldriem per a Falles, però la setmana fallera encara queda lluny per poder fer previsions mínimament fliables.

Passeu molt bon dia!!

 

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.