Adéu a la primavera

junio 8, 2017

Des del passat 1 de juny estem en l’estiu meteorològicament parlant tot i que nos serà fins el pròxim dia 21, a les 6 hores i 24 minuts, quan li donem la benvinguda de forma oficial.

El passat cap de setmana pot ser tinguerem les últimes ramassades d’una primavera que no ha sigut massa plujosa i que encara que no ha donat situacions de ponent, de les que disparen les temperatures a les nostres latituds, ha sigut i acabarà sent prou calorosa.

Ahir tinguerem un dia amb més humitat, més bascós, que dimarts, però a poc a poc el mercuri dels termòmetres ens recordarà la proximitat de la nova estació perquè hui tarnaran a pujar les temperatures diürnes.

Demà divendres començarem a estar pendents de l’oratge del cap de setmana amb un dia dominat pel sol i la calor. Les temperatures inicaran un ascens,  tant en els seus valors mínims com màxims, que tindrà continuÏtat el cap de setmana.

De moment no es veuen canvis ni a mig ni a llarg termini. Com comentavem ahir anem directes cap al quaranta de maig.

Passeu molt bon dia!!

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.