De mal a pitjor

noviembre 21, 2017

Quan encara estem a dimarts i tots els models donen calma, estabilitat, monotonia a curt i a mig termini no ens queda més remei que consultar el que diuen els mapes a més llarg termini (eixos que mai acaben cumplint-se) per tractar de donar-vos notícies de l’oratge que puguen tindre algun al·licient.

Els mapes de hui, de demà, de diojus, de divendres o dissabte continuen marcant oratge estable i temperatures prou per damunt del que caldria esperar quan estem en la recta final de novembre.

Què diuen els mapes a llarg termini? Sembla que volen anunciar alguns canvis…però queda molt lluny i no ens atrevim a assegurar res.

 

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.