Demà tornen els núvols al sud

diciembre 22, 2017

Després d’un parell de dies amb núvols i pluges dèbils al sud hui es deixarà sentir el ponent.  No bufarà massa fort però serà suficient perquè escampen els núvols i pugen les temperatures.

Sembla  que demà dissabte podrien registrar-se les primeres precipitacions de l’hivern. Tornaran a ser dèbil i molt localitzades però el vent tornarà a bufar d’origen marítim portant núvols des de la mar a la mitad sud de la Comunitat, en les temperatures tornaran a baixar lleugerament.

Tant diumenge, la nit de Nadal com el  dia de Nadal l’estabilitat imperarà a tota la Comunitat. Les temperatures no  patiran grans canvis diumenge, pujaran dilluns amb l’arribada del llebeig a migdia i es mantindran sense canvis o un poc més baixes dimarts quan l’arribada d’un front, que obrirà la porta als ponents, deixe alguna gota per l’interor.

 

Passeu molt bon dia!!

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.