Oratge estable
abril 17, 2018
No tardarem molt en escriure el post de hui perquè tenim per davant un dies d’oratge marcats per l’estabililtat.
Esta nit, amb el vent encalmat i pocs núvols al cel, han baixat un poc les temperatures però durant el dia comprovarem com el mercuri dels termòmetres va pujant. Un ascens que serà més marcat al centre i per l’interior.

Demà dimecres encara podran pujar un poc, tant mínimes com màximes, i al cel tornarem a vore pocs núvols. El vent bufarà fluix de xaloc i la mar estarà encalmada.

Alguns canvis cal esperar a partir de dijous. La persistència del vent d’origen marítim afavorirà la concentració de núvols baixos en punts de la costa de València i del nord d’Alacant, on fins i tot podria arribar a caure alguna gota.
Divendres també timdrem núvols a la costa però serà encara més difícil que ploga, i tot indica que començarem el cap de setmana amb sol i temperatures un poc més altes.

Passeu molt bon dia
