Adéu a la calor i al sol

marzo 18, 2019

L’oratge de hui res tindrà a vore amb el del cap de setmana.

Com veniem anunciant hem passat de la calor i del temps d’estiu a un ambient quasi hivernal. Els termòmetres baixaran hui més de 10 graus en alguns obsarvatoris respecte als d’ahir diumenge.

Ara la pregunta és si plourà.

Els més pesimistes contesten de seguida que no caurà ni una gota. I jo els dic que ploure…plourà. Pot ser no tant com ens agradaria (per la falta que fa) però a la mitad sud de la Comunitat la pluja està quasi garantida al cent per cent.

Demà dimarts, per a acomiadar les Falles del 2019 sembla que tampoc podrem baixar la guardia perquè encara que serà més fàcil que no ploga els models donen precipitacions de vesprada al nord on la neu podria fer acte de presència al voltat dels 1000 metres i a poqueta nit podria ploure en punts de la costa (just a l’hora de la cremà). Però també es cert que hi ha major probabilitat que les precipitacions que puguen registrar-se caiguen sobre la mar.

La noticía positiva és el canvi de tendència que veiem en les previsions per a la resta de la setmana on la possibilitat de pluja es mantindrà a la mitad sud del territori. I les temperatures marcaran valors més propis per l’època.

Recordeu d’abrigar-vos i agafar els paraigües per a la recta final de les Falles.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.