Ruixats i tronades per a esta vesprada

julio 26, 2019

Portem dies desitjant canvis d’oratge que ens proporcionen un alleujament de les temperatures perquè es fa difícil conviure amb la calor continuada que ens està acompanyant durant tot el mes de juliol.

I encara que no massa importants tenim canvis a la vista. Els notarem a partir d’esta vesprada, i tot no ser masa generals (només afectaran al nord) seran benvinguts.

El dia ha començat tan calorós i bascós com els últims però allà cap a les tres d’esta vesprada els núvols creixeran amb més energia al nord i a l’interior de Castelló portant ruixats i pot ser alguna tronada puntual que encara que siga de forma local portarà també un descens de les temperatures.

Al centre i al sud també es voran núvols de vesprada però ni plourà ni baixaran gran cosa les temperatures (encara tindrem màximes al votant dels 35 graus al cengre i a l’interior de la mitad sud del territori)

En bufar el ven de mestral la nit de divendres a dissabte serà més freca i menys humitat i això en permetrà dormir un poc millor, però el vent de component oest i nord-oest que a primera hora del dia serà més fresc anirà calfant-se amb el pas de les hores fent pujar les temperatures al centre i a la costa deixant-les aprop dels 40 graus.

Al nord i per l’interior l’ambient es mantindrà un poc més fresc i fins i tot podrà arribar a ploure al nord de Castelló.

Diumenge el xaloc  (vent del sud-est) substituirà de nou al ponent afavorint un descens tèrmic tot i que la humiat tornarà a pujar.

La recta final del mes de juliol, i si no canvien molt les previsions els primers dies d’agost l’oratge continuarà monòton, avorrit…i calorós.

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.