2019 se’n va estable i fresc
diciembre 31, 2019
Amb les primeres irrupcions de fred associades a l’anticicló se’n va l’any 2019 i amb poques novetats donarem la benvinguda al 2020..això si, amb l’esperança que vinga carregat de bones notícies meteorològiques.
Amb ambient fred i boirós comencem hui el dia que pot ser acabe amb temperatures un o dos graus més altes que ahir.
La nit de cap d’any es presenta fresca a la costa i freda per l’interior on les gelades seran prou generals. Atenció als banc de boira que puguen formar-se durant la nit i matinada a les planes de l’interior i a les zones fondes perquè localment poden ser persistents i denses.

Començarem l’ant 2020 amb l’anticicló i les seues conseqüències. Boires, núvols baixos deixant l’ambient fred allà on no es puga vore el sol, i temperatures més suaus en aquelles zones on es deixe vore més.

La matinada de dimecres a dijous el cel quedarà més carregat de núvols a la costa on localment podria arribar a caure alguna gota, però a l’interior serà el sol quei predomine una volta desapareguen les boires de primera hora.
Divendres no cal esperar canvis, però sembla que dissabte i diumenge tindem alguns canvis. Dissabte el vent comencçarà a deixar-se sentir de mestra, escamparan les boires però notarem com comencen a baixar les temperatures de nord a sud.

Per últim només donar-vos els nostres millors desitjos per al any que està apunt de començar!
