Només 48 hores de calma

junio 5, 2020

Ahir l’oratge ens va recordar que encara estem a la primavera. Ascens i descens sobtat de temperatures i cel ben carregat de núvols que va deixar pluges generals, i localment intenses, de distribució molt irregular

Recuperem hui el sol. L’ambient ha sigut ben fresc esta nit amb vents de ponent i mestral que accentuaven la sensació de fresca, però no tardarem en notar de nou la caloreta.

Demà disabte encetarem el cap de setmana amb sol i temperatures més altes (pujaran tant les mínimes com les màximes). De vesprada caldrà controlar els núvols que creixeran al nord on podrà ploure i fins i tot tronar.

Diumenge de matí encara farà sol però els núvols seran cada volta més abundants a partir de migdia. De vesprada i cara a la nit el cel quedarà cobert i les pluges es faran generals.

Si es confirmen les previsions sembla que enguany es farà efectiu el refrany que diu ‘Fins el 10 de juny no et tragues el puny’ perquè la setmana començaria amb oratge fresc i plujós per tot arreu.

Tingueu bon divendres…ploga o faça sol, faça fred o calor.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.