Esperant els canvis de dijous
septiembre 15, 2020
Hem de continuar parlat de sol i de calor fins dijous.
Hui tindrem més núvols que ahir però les temperatures no patiran grans canvis. Durant el matí podem esperar ruixats dèbils, dispersos i esporàdics al nord i interior de Castelló i de València i a la muntanya d’Alacant. A migdia s’obriran clars al temps que creixen núvols d’evolució al nord on de vesprada cal esperar tronades als voltants del Penyagolosa.


Demà dimecres serà quan puguen concretar amb més detall els canvis que tindrem a partir de dijous. Serà un dia assolellat i fins i tot més calorós a l’espera de la borrasca que avançarà des de l’Atlàntic cap a la Pebínsula Ibèrica.

Dijous i divendres l’oratge serà més variable i insegur amb precipitacions que avançaran des de l’interior cap a la costa. Les precipitacions, sense ser massa importants podran acabar afectant bona part del territori. Les temperatures baixaran.

La inestabilitat no tindrà continuïtat el cap de setmana perquè si van cumplint-se les previsions disabte recuperarem el sol i tornaran apujar les temperatures.
