Hui farà més sol però el cap de setmana tornen els núvols

marzo 5, 2021

El dia comença amb alguns núvols i calitjós però tot indica que podrem vore un poc més el sol que ahir i que les temperatures que han començat marcant valors un poc més baixos que els d’ahir acabaran pujant lleugerament.

El cap de setmana es presenta molt variable i amb oratge insegur. La nuvolositat anirà a més amb el pas de les hores de sud a nord, i no descarte que durant la nit i matinada de dissabte a diumenge puga ploure al sud i en punts de la costa.

Diumenge no vorem més que algunes ullades de sol. Serà un dia gris i fins i tot plujós en punts de la costa on les precipitacions podran ser localment moderades i persistents.

Dilluns i dimarts ens espera un oratge poc definit per començar la setmana. Pujaran les temperatures dillun si baixaran dimarts al sud on cal esperar un dia gris i amb pluges dèbils.

Passeu bon divendres i bon cap de setmana…ploga o faça sol, faça fred o calor.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.