Nova ració de tronades

agosto 26, 2022

En apropem a la recta final de l’agost i sembla que per fi l’oratge vol ajustar-se al que toca.

La setmana començava amb calor i temps estable però des de dimecres hem notat com l’atmosfera anava inestabilitazant-se. Aemet començava a posar avisos meteorològics per tronades que localment podien ser intenses i vindre acompanyades de pedra.

Així comencem hui el dia. Pendents d’un oratge que de nou amenaça en deixar-nos pluges i tronades que localment seran intenses i podran vindre amb ‘mala companyia’.

L’interior sud de Castelló, el centre i l’interior de València, i el sud de Vaència i el nord d’Alacat són a priori les zones ha de ploure amb més intensitat i on hi ha més perill de pedra.

El dia començarà amb pocs núvols però a migdia assistirem a la formació i creixement de núvolades que esta vesprada podran ruixats forts i intensos que podran mantindre’s actius durant la nit i matinada.

Les temperatures quedaran en valors prou més baixos que els últims dies. de fet, seran pocs els observatoris que arriben o superen els 30 graus.

L’últim cap de setmana d’agost també haurem d’estar atents al cel perquè, al menys, demà dissabte les tronades tornaran a afectar les muntanyes del nord i de l’interior, i encara que serà més difícil que arriben a la costa tampoc es pot descartar.

Diumenge serà un dia més assolellat i calorós i només a última hora de la vesprada podria escoltar-se algun tro o escapar-se algun ruixat per l’interior.

I tot indica que els últims dies del mes d’agost també caldrà estar atents a les tronades.

Tingueu bon divendres i bon cap de setmana…ploga o faça sol, faça fred o calor.

 

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.