Calitja, calor…i poca pluja

octubre 4, 2022

Hem començat la setmana amb calitja i núvols que avancen des del nord d’Africa, i per això les pluges dèbils que s’han registrat han sigut brutes, acompanyades de fang. I pel mateix motiu les temperatures estan marcat valors prou alts tant de nit com de dia. La massa d’aire que arriba a les nostres latituds té procedència nord-africana.

Tindrem el cel més cobert de matí que de vesprada i encara que pot ploure fins a migdia es tractarà de precipitacions que destacaran més per estar acompanyades de fang que per les quantiats que acaben acumulant-se.

La nit ha deixat valors tropicals en punts de la costa on a molt observatoris no han baixat dels 20 graus…i ja estem a  d’octubre!

Demà dimecres passarà tot el contrari. Començarem el dia amb pocs núvols al cel tot i la calitja i amb temperatures altes però amb el pas d eles hores el cel quedarà cada volta més ennuvolat i de vesprada i durant la nit es registraran pluges a la mitad sud de la Comunitat que seran l’anunci del que tindrem es dies següents.

Poc vorem el sol dijous i divendres i fins i tot seran dies plujosos al litoral i als municipis del centre de València i d’Alacant. Ruixats que localment podrien ser moderats. Dissabte quedaran alguns núvols a la costa però tot indica que acabarà imposant-se el sol i pujant les temperatures.

Tingueu bon dimarts…ploga o faça sol, faça fred o calor.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.