Calor excessiva
octubre 25, 2022
La tardor de moment està seguint els pasos de l’estiu. Des del passatmes de maig , i després d’una primavera fresca i plujosa, les temperatures han estat marcat per damunt del que toca…i això ni és bo ni es convenient.
El dia comença hi amb núvols alts i a l’espera que les temperatures pugen tant o més que ahir. Pot ser a la costa els termòmetres marquen valors semblants als d’ahir però al centre i al sud, on es deixarà sentir el llebeig) podran arribar i fins i tot superar els 30 graus.


Demà dimecres la borrasca Beatrice continuarà deixant pluges generals a l’oest i nord-oest de la Península, deixarà el cel cobert al centre peninsular on només cal esperar plugims dèbils, i a les nostres latituds continuaran arribant els núvols trencats acompanyats de calitja i de calor.


Tampoc cal esperar novetats per als últimes dies de l’octubre. pot ser divendres tinguem el cel més ennuvolat i baixen lleugerament les temperatures però poc més cal esperar d’un oratge que continuarà bloquejat per les altes pressions del centre del Mediterrani que no deixa entrar en joc cap borrsaca que puga alterar la dinàmica meteorològica.

Passeu bon dimarts…ploga o faça sol, faça fred o calor.
