Més basca però menys calor per tancar el mes de juny

junio 30, 2023

Les últimes hores del mes de juny seran menys caloroses i l’aspecte del cel no serà tant tèrbol com els últims dies. Les nuvolades d’ahir de vesprada i el lleuger vent de mestral que bufa al nord ha deixat l’atmosfera més neta

De bon de matí encara queden núvols a la costa del centre i del sud de la Comunitat on no descarte que puga arribar a ploure però cap a migdia serà el sol qui guanye terreny. No obstant hui les temperatures mostraran una clara tendència a la baixa i seran pocs els observatoris que arriben als 30 graus.

Pot ser demà dissabte aurem d’esperar fins a migdia perquè el sol s’impose per tot arreu perquè els núvols baixos seran abundants a  primera hora a la costa i potser en zones del centre del territori però el dia acabarà sent assolellat i allà on es deixe vore més el sol pujaran les temperatures.

L’ascens tèrmic serà de nou marcat a partir de diumenge portant de nou els termòmetres per damunt dels 35 graus al centre i per l’interior i dels 30 a la costa.

Diumenge tornen les tronades que afectaran de vesprada les zones del nord i de l’interior i tot indica que tindrien continuïtat dilluns i dimarts.

Passeu on divendres i bon cap de setmana…ploga o faça sol, faça fred o calor.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.