Una ració de llevant
julio 25, 2023
Amb la calor que patirem ahir com a conseqüència del ponent hui tots agrairem una reció de llevant que mantindrà l’ambient tan bascós com els últims dies però afavorirà un descens tèrmic que en alguns casos podrà arribar a ser de més de 10 graus.
A la costa vorem núvols a primera i última hora del dia mentre que al centre i per l’interior la jornada serà més assolejada.
Les temperatures quedaran entre els 30 i els 33 graus a la costa i les més altes es registraran al voltant dels 35 graus per l’interior.


La persistència del llevant acumularà núvols a la costa que demà dimecres podran deixar plugims dèbils fins a migdia, i encara que de vesprada recuperarem el sol les temperatures mostraran tendència a baixar


Dijous el sol tornarà a lluir de nou amb força i pujaran les temperatures una volta es desfacen les boires i núvols baixos de primera hora.

Passeu bon dimarts…ploga o faça sol, faça fred o calor.
