Setembre continua actiu
septiembre 13, 2023
M’encanten els setembres com el d’enguany!!
Tornar al treball amb la sensació que l’estiu ja és lluny, i pendent de situacions meteorològiques que poden deixar-nos pluges generals…que bona alta que fan!!!
Les tronades d’ahir obrin la porta de nou al un període d’inestabilitat que pot ajudar a omplir embassaments i aquífers. Segurament les pluges de les pròximes hores no deixaran satisfets a tot el món perquè la distribució de les precipitacions serà molt irregular i desigual…però tota pedra fa marge, i els màrges bons, els que duren, es fan a poc a poc.
Així queda el balanç de les tronades d’ahir. A banda dels registres de pluja també cal destacar l’esclafit humit que va afectar la Plana Baixa amb ràfegues de vent de més de 100 Km/h que va provocar moltes destrosses.

La nuvolositat serà hui més abundant i compacta al litoral i a les comarques més centrals de la mitad sud de la Comunitat on fins a mig matí pot ploure amb trellat. Pense que s’obriran clars a migdia i encara que de vesprada podran créixer de nou nuvolades a les muntanyes les tronades que puguen quallar no seran tan generals com les d’ahir.


Demà dijous també tindrem més núvols a la costa on fins a migdia pot ploure de forma més o mens continuada. Es trencaran els núvols de vesprada , i al imposar-se el sol podran créixer nuvolades a les muntanyes del nord de la Comunitat.


Divendres tornen a augmentar els núvols i també la probabilitat de pluja que afectarà bona part de la Comunitat i localment podrà ser intensa i persistent. El cap de setmana no acaba de ‘fer net’. A dia de hui les previsions mantenen un oratge variiable i insegur a partir de la vesprada de dissabte amb l»arribada d’una borrasca des del ponent de la Península.

Passeu non dimecres…ploga o faça sol, faça fred o calor.
