Pluges intenses, persistents, moderades, torrencials…
septiembre 15, 2023
La pluja la tenim hui garantida. El que no sabem és l’adjectiu que l’acompanyarà allà on vivim. Perquè i haurà zones on plourà poc o no ens mentre diluvia en altres.
Comencem amb avís taronja al litoral de Castelló, de València i del nord d’Alacant que és en teoria on la pluja a de ser més intensa i pot arribar a ocasionar problemes, però no podem descartar que a la resta localment també puga ploure amb intensitat perquè l’avís és groc.

De cara a la vesprada la inestabilitat anirà a menys però ins a ben entrada la matinada podrà ploure amb intensitat al centre i a la costa.

Les temperatures quedaran en valors de tardor. A pocs observatoris se superaran els 25 graus de màxima.

Recuperarem el sol per donar la benvinguda al cap de setmana, a l’aguait d’una borrasca que entrarà pel ponent de la Península on deixarà pluges generals. Una pertorbació que tindrà poca incidència a casa nostra. Podrà deixar ruixats per l’interior entrada la matinada…però no arribaran a la costa


Eixa borrasca serà la responsable de moure el vent de ponent diumenge i dilluns i de fer córrer els núvols de ponent a llevant amb poca possibilitat de deixar ruixats d’entitat tot i donar alguna precipitació.

Passeu bon divendres…ploga o faça sol, faça fred o calor.
