Tornem on estavem

enero 12, 2024

Començavem la setmana amb la il·lusió i l’esperança  de rebre un bon regó.

Els models  de previsió apuntaven a una primera situació de pluges del 2024 que anava a deixar pluges generals, localment importants, i una nevada guapeta…però la realitat ha sigut un altra, ben diferent: quatre ruixats mal distribuïts, una enfarinada a les zones més altes de Castelló… i de sobte ens trobem de nou a les portes de la primavera perquè hem d’anunciar una estabilització de l’oratge des de hui mateix i un notable ascens tèrmic a partir de diumenge.

O siga, que tornem on estavem.

La nit, en haver quedat el celras i el vent encalmat ha sigut ben freda amb gelades generals i localment intenses però al centre del dia el termòmetres marcaran un parell de graus més que ahir.

Demà dissabte notarem com no a ant de fred per la nit, i a migdia i al sol no podrem estar millor

No m’agrada anunciar a partir de diumenge un oratge de nou fora de temporada amb temperatures suaus per la nit i calor de dia… quan hauriem d’estar ben abrigats per culpa del fred i a l’aguait d’una bona nevada.

Passeu bon divendres i bon cap de setmana…ploga o faça sol, faça fred o calor.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.