A les portes d’una forta ponentà

febrero 20, 2024

No és el que desitgem ni el que més falta fa, però hem d’anar fent-nos l’ànim que en menys de 24 hores torna el ponent, un ponent que es reforçarà dia a dia fent-nos acabar farts d’ell.

Hui serà l’últim dia sense ponent. Al nord potser es deixe sentir un poc el mestral però bufarà fluix i sense massa continuïtat, i al centre i al sud serà el xaloc qui predomine durant el matí i el gregal de vesprada acumulant núvols baixos a la costa i deixant les temperatures un pèl més fresques. Al nord i per l’interior, en canvi, farà més calor.

Demà de matí notarem des de primera hora com el vent va imposant-se de ponent i com es reforça des de migdia i sobretot de cara a la nit, Les temperatures pujaran un parell de graus de nit i també al centre del dia.

Dijous ja ens fartarem del ponent perquè augmentarà la sea força des de bon de matí, i encara bufarà més fort, divendres, dissabte i diumenge.

De pluja tampoc cal esperar de cara a la recta final de la setmana. Pot plore per l’interior la matinada de dijous a divendres i divendres fins  a la nit, però una volta més els núvols passaran de llarg empentants pels forts vents de ponent.

Passeu bon dia…ploga o faça sol, faça fred o calor.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.