Agost comença més actiu

agosto 1, 2025

Amb avís meteorològic per pluges localment intenses i tempestuoses, i amb temperatures amb tendència a pujar comença l’agost després d’uns dies d’oratge estable i temperatures fresques per l’època

Cap a migdia ja podrem escoltar algun tro al nord i els núvols creixeran amb energia a les muntanyes de Castelló i del nord de València. Tot indica que els ruixats i les tronades avançaran cap a l’est afectant de vesprada el centre de Catelló i arribant a la costa a última hora de la vesprada o a poqueta nit.

Les temperatures començaran a mostrar tendència a pujar.

El cap de setmana continarem notant dia rere dia l’ascens tèrmic iniciat hui i encara que no seran tan probables com les de hui no es pot descartar que acabe formant-se alguna tempesta a les muntanyes del nord

Diumenge podrà formar-se alguna tempesta puntual  ales rodalies de la serra de Gúdar però difícilment avançarà cap a la Comunitat Valenciana i començarem la setmana amb oratge estable però amb les temperatures volen apretar de nou.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.