Canvis entre esta nit i demà

septiembre 4, 2025

Estem esperant canvis d’oratge amb els braços oberts…però tot i que arribaran esta vesprada-nit i no seran de gran importància m’agradaria pensar que estem davant d’un canvi de tendència que ens porte cap a un oratge més variable i insegur de cara als dies següents.

Hui ens espera un dia de sol i de calor per tot arreu fins i tot amb temperatures més altes però comprovem com Aemet a posat un avís groc a partir de les dos de la vesprada per probables ruixats tempestuosos al nord de castelló, i per calor al centre i sud de València on les temperatures màximes poden arribar als 38 graus

A la calor que patirem fins  amigdia cal afegir les tronades que poden afectar el nord de la Comunitat i punts de l’interior

Ens creua una línia d’inesstabilitat que farà girar el vent a llevantdurant la matinada deixant el cel més ennuvolat entre divendes i dissabte a mig matí. Nuvols que podran deixar plugims dèbils sempre més probables a la costa i al prelitoral

També cal descatar el descens tèrmic que notarem per tot arreu amb ambient bascoset però amb temperatures notablement més baixes.

Els núvols estaran presents a la costa i al sud fins a mig matí o migdia de dissabte imposant-se de nou el sol de vesprada per tot arreu.

Diumenge serà de nou un dia de sol, de calor i de platja o piscina i quedem a l’aguait del que puga passar a partir de dilluns de vesprada perquè les previsions es presenten més interessants en donar pluja entre dilluns a la nit i dimecres al migdia

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.