Adéu a la pluja amb ponent
abril 28, 2020
La vesprada d’ahir encara va ser moguda com a conseqüència dels ruixats i les tempestes que van afectar punts del sud i del nord de la Comunitat. Van ser espectaculars les que afectaren les rodalies d’Alacant o punts de l’interior de la Plana Baixa a Castelló.
Al mapa podeu vore els acumulats d’ahir.

A partir de hui torna l’estabilitat i la recta final del mes d’abril, però sobretot l’inici del mes demaig, vindran marcats també per la calor.
Esta vesprada encara podria arribar a caure alguna gota a les muntanyes del nord però res a vire amb els ruixats d’ahir i de diumenge.

Demà dimecres el ponent es deixarà sentir per tot arreu farà còrrer els núvols de ponent a llevant i les temperatures encara podran pujar un poc més.

Acabarem dijous el mes d’abril amb pocs canvis però començarem el mes de maig a l’espera d’un notable ascens de les temperatures. Maig començarà amb temperatures estivals.

Tingueu molt bon dia!
