Continuen les tronades amb menys calor
julio 8, 2019
Les primeres tronades de l’estiu han vingut acompanyades de molta calor i puntualment de pedra (al Racó d’Ademuz, Els Serrans i a La Plana d’Utiel-Requena), però a banda de deixar un ‘mig regó’ en algun punt, també han fer baixar les temperatures a la mitad nord de la Comunitat.
Hui també serà un dia molt variable, Si encara no ha tronat per on viviu pot ser no tarde en fer-ho. Com ahir afectaran preferentment l’interor, però no descartem que toquen el centre de la Comunitat i cal esperar per vore si arriben a la costa. Les temperatures nocturnes han baixat (tot i mantindre’s altes) i també ho faran les diürnes.

Durant la nit i matinada el mestral es deixarà sentir al nord de la Comunitat on l’ambient quedarà prou més fresc.
Demà de matí encara podria registrar-se algun ruixat al nord però de seguida escaparà la nuvolositat imposant-se el sol per tot arreu. El dia començarà més fresc però de vesprada amb vents fluixos de ponet les temperatures pujaran al centre i ala costa.

A partir de dimecres torna el sol i les temperatures pujaran de nou (sense arribar als nívells del cap de setmana)

Cal aprofitar l’ambient més fresc i les pluges que puguen registrar-se esperant que caiguen amb coneixement.
