Demà esperem alguns canvis

julio 7, 2020

L’estiu no ha tardat en passar-nos factura i portem uns dies on la calor és la principal protagonista de l’oratge. Calor per la nit, a migdia, de vesprada i de nou molta calor i basca de nit.

Pocs canvis podem anunciar per a hui. Cel calitjós, alguns núvols baixos a la costa ara a primera hora i d’evolució de vesprada a les muntanyes del nord. Les temperatures baixaran lleugerament a la mitad nord mantenint-se sense canvis al sud.

Tant dies de calor seguits mantenen alts el risc d’incendi a la majort part de zones del centre i d el’interior.

Demà dimecres després d’un matí assolellat i calorós sembla que la vesprada serà més ‘animada’ amb possibilitat de ruixats i tronades que afectaran preferentment l’interior i el nord però no descarte que entrada la vesprada avancen cap al centre i cap a la costa.

La recta final de la setmana es presenta amb oratge estable i amb pocs canvis en les temperatures. O siga, amb calor.

Passeu bon dimarts…ploga o faça sol, faça fred o calor.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.