Escalada de calor
julio 22, 2022
Les previsions meteorològiques continuen sense portar bones notícies.
Ahir pujaren lleugerament les temperatures diürnes i hui encara pujaran més apropant-se als 40 graus al centre i per l’interior i als 35 graus a la costa


Demà dissabte també ens espera un dia fort amb tanta calor com hui i amb pocs núvols al cel. Pot ser les temperatures baixen un poc però no es notarà molt.


Però hem de tindre clar que els dies de més calor seran diumenge i dilluns quan els termòmetres podran arribar a marcar valors de 45 graus. Ens queda el consol que dimarts afluixarà un poc i les temperatures tornaran a la ‘normalitat’ de l’estiu.

Vos podria preguntar si esteu peparats per a tanta calor? però com sé quina és la resposta només ens queda dir-vos el que vos recorde tots els dies: passeu bon dia ploga o faça sol, faça fred o calor.
