Esta calor és definitiva?

mayo 22, 2026

Ja vos vaig avisar fa uns dies, a mitjans de la setmana passada, que no tardariem en queixar-nos de la calor i en trobar a faltar les temperatures suaus i fins i tot fresques de la primera quinzena de maig que a diferència de la de l’any pasat (de la dels últims anys) estava set prou fresca.

Ara ja portem uns dies de sol i de calor, i en la recta final de maig pocs milacres cal esperar…símplement haurem de traure la roba d’estiu i fer front a la calor esperant que els mesos que tenim per davant no siguen massa durs.

Hui divendres les temperatures nocturnes s’han mantingut tan suaus com les d’ahir. Hi ha hagut termòmetres a la costa que ja han volgut marcat valors de nit tropical…però de moment encara es dorm bé.

I sembla que la calor ha vingut per a quedar-se perquè la previsió que fa Aemet per a la recta final de maig indica que les temperatures es mantindran per damunt dels valors mitjans per l’època.

I si vos fixeu en el símbol de les temperatures per a demà podeu comprovar com el cap de setmana començarà estable i calorós amb temperatures més altes tan de nit com de dia.

Un cap de setmana que acabarà sense canvis i donarà pas a l’última setmana de maig que de moment si no hi ha canvis d’última hora també serà estable i calorosa

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.