Fred nocturn i matiner
enero 15, 2021
A primera i última hira del dia cal abrigar-se perquè tot i haver pujat les temperatures els últims dies encara fa un fred que pela.
Esta nit han repuntat un poc més però encara ha fer bona cosa de fred, i al centre del dia pujaran a la mitad sud de la Comunitat però al nord, on el mestral bifarà prou fortet, tendiran a baixar.


Amb pocs canvis començarem el cap de setmana. El mesral no bufarà amb tanta força però encara es deixarà sentir al nord. Vorem pocs núvols però l’ambient serà un poc més fresc


Diumenge en bufar ponent pujaran les temperatures aprop dels 20 graus en punts de la costa i a les comarques més centrals. Les gelades no seran tant intenses i afectaran només les zones més interiors i al centre del dia les temperatures s’enfilaran per fi per damunt dels 10 graus.
Dilluns començarem la setmana amb sol, estabilitat i més fresca a l’espera de canvis perquè tot indica que dimarts a última hora començarem a notar l’entrada del ponent.

Tingueu bon divendres…pliga o faça sol, faça fred o calor.
