La setmana comença amb massa calor

julio 16, 2018

La calor del cap de setmana tindrà continuïtat hui dilluns a la major part de la Comunitat però sobretot en punts de la costa on el vent de ponent deixarà les temperatures encara més altes que les d’ahir.

Al nord i en punts de l’interior el mestral serà mes fresc deixant les temperatures entre 3 i 5 graus més baixes que les de hui.

Demà dimarts tot tornarà a la normalitat. Calor en farà però no tanta com hui ni com el cap de setmana. En bufar el vent de xaloc les temperatures marcaran valors d’estiu però sense passarse’n.

Els dies següents tampoc s’esperen massa canvis. Pot ser dimecres pugen les temperatures per l’interior i dijous a la costa on podrà bufar ponent a la mitad sud de la Comunitat. Divendres tampoc veiem res destacat però dissabte i diumenge podrien vindre amb canvis d’oratge i temperatures un poc més baixes que anirem confirmant el pròxims dies.

Tingueu bon inici de setmana

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.