La setmana comença amb ponent i l’any acabarà amb calma absoluta

diciembre 27, 2021

Encetem l’última setmana de l’any amb vents de ponent i temperatures molt suaus. De moment hem tingut poques notícies de l’hivern i tot indica que tardarà en manifestar-se

El Nadal ha vingut marcat pels vents de ponent que també ens acompanyaran les pròximes hores i dies però ja tenim clar que li queda poc, que en no res arriba un anticicló portant-nos les típiques calmes o minves d’hivern

Fins eixe moment cal tindre paciència amb el vent que hui es deixa sentir per tot arreu i que ha fet que Aemet haja donat avís per vent a l’interior sud de Castelló, a València i al nord d’Alacant per ratxes que bufaran entre els els 70 i els 80 km/h.

Tenim pas de núvols que a primera hora podran deixar alguna gota en punts de l’interior, però sobretot cal destacar les temperatures perquè han pujat les mínimes i també pujaran les màximes.

Demà dimarts tindrem més sol però temperatures més baixes. El vent encara es deixarà sentir de ponent fins a migdia per a passar a bufar de mestral de vesprada just quan començarem a botar el descens de le stemperatures que es mantindran prou per damunt dels valors que toquen per l’època però baixaran un parel de graus respecte els valors de hui.

Dimecres de matí encara es deixarà sentir el mestral però a cada volat bufarà amb menys força quedant quasi encalmat a migdia al centre i al sud. Les tempertaures baixaran a  la costa mantenint-se sense canvis o pujant al nord i per l’interior.

L’any 2021 acabarà dominat per l’anticicló i per temperatures ben altes. Pot ser refresque per la nit però al centre del dia no caldrà portar massa roba d’abric perquè els termòmetres encara pujaran un poc més a a les comarques de ponent i a les del nord on l’oratge serà primaveral.

Tingueu bon inic de setmana…ploga o faça sol, faça fred o calor.

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.