Març comença gris i fresc
marzo 1, 2021
Des del punt de vista meteorològic l’1 de març comença laprimavera meteorològica i li donem la benvinguda amb el cel carregat de núvols i amb ambient fresc.
Una continuïtat de l’oratge dels últims dies de febrer com a conseqüència d’un potent anticicló que ubicat al centre i a l’est d’Europa fa de bloqueig a les borrasques que arriben des de l’Atlàntic.
Ahir ja tinguerem el dia prou cobert i arribà a caure algun plugim, i hui es repetix la jugada. No vorem quasi el sol i dels núvols baixos i les boires pot arribar a caure alguna gota.


Demà dimarts tornarem a tindre el cel més cobert a la costa i al sud on de nou podria caure algun plugim dèbil que a més vindrà acompanyat de fang. Les temperatures es mnatindran sense canvis, tant al centre del dia com per la nit.


Dimecres encara començarem el dia amb núvols baixos i boires però pense que cap a migdia i de vesprada podrem vore un poc més el sol.
Dijous i divendres cal esperar un ascens de les temperatures i dies bastant més assolellats.

Tingueu bon inici de setmana…ploga o faça sol, faça fred o calor.
