Massa calor per al cap de setmana

septiembre 29, 2023

Tindre uns dies de sol i calor en la recta final de setembre és d’allò més normal…de fet l’estiuet de Sant Miquel és, com els refranys, algo que va consolidant-se amb el pas del temps. El que no és normal és que siga de tan llarga durada i que les seues dimensions siguen desconegudes fins ara.

Està previst que les temperatures del cap de semana (no només a la Comunitat Valenciana, també a la resta de la Península) marquen valors 5 graus per damunt dels normals.

Hui farà un oratge tan estable i calorós com el d’ahir (sino més) amb boires i alguns núvols baixos en començar i acabar el dia i sol la resta de la jornada.

Si esteu fent plans per al cap de setmana no oblideu les xancles, el traje de bany i el protector solar perquè de segur que vos a falta per tal de fer front a l sol i la calor.

I pareu atenció a les temperatures de diumenge perquè encara quedaran més altes.

El més d’octubre començarà ben calorós diumenge i encara que les temperatures baixaran de cara a dilluns el descens no serà molt marcat…tornarem als valors d’estos dies després de patir molta calor el cap de setmana.

Passeu bon divendres i bon cap de setmana…ploga o faça sol, faça fred o calor.

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.