Massa prompte per a fer tanta calor

junio 3, 2022

Anem cara al primer cap de setmana de juny i tot indica que l’oratge serà tan estable com el que hem tingut durant tota la setmana però un poc més calorós.

Esta nit ha sigut lleugerament més càlida. Al nord i per l’interior encara es dorm perfectament per la nit i fins i tot cal una tapeta encara que siga lleugera per no passar fred però a la costa cada dia que passa són més les observatoris que no baixen dels 20 graus.

Demà dissabte l’oratge ens oferirà un dia de sol, platja i piscina pràcticament des de mig matí quan les temperatures marcaran valors estivals, fins i tot més alts que els que hem hagut de suportar durant tota la setmana. A les zones més interiors de València i d’Alacant el mercuri acabarà superant els 35 graus.

Diumenge assistirem a  una lluita entre el ponent que es deixarà sentir per l’interior i a les comarques més cenrals i el vent de xaloc i llevant que entrara des de la mar suavizant l’ambient. Que dure més o menys el ponent i que entre més o menys la brisa serà determinant perquè les temperatures pugen més o menys.

Dilluns començarem la setmana amb bona costa de sol i de calor i tot indica que dimarts afluixarà un poc la calor.

Passeu bon divendres i bon cap de setmana…ploga o faça sol, faça fred o calor.

 

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.