Més probabilitat de tronades

julio 16, 2019

El fet de poder anunciar que esta setmana no tindrem una nova empenta de calor ja és important, ens deixa més tranquils a tots. Farà calor, la que toca en esta època de l’any, però cap repunt com el que hem tingut que patir de forma setmanal des que va començar oficialment l’estiu.

A més, a partir de hui la probabilitat de ruixats i tronades augmenta. No afcetaran tota la Comunitat. Només les zones de muntanya del nord, que és on toca per latitud (ja em comentat en alguna ocasió que la zona al voltant de la Serra de Gúdar, al límit entre Aragó i la Comarca de Els Ports i l’Alcalatén una de les zones on més tronades es formen en esta època de l’any).

Demà dimecres pensem que la zona afectada per les tronades de vesprada serà més extensa, afectarà més territori i fins i tot podrà arribar a tocar punts del centre i de la costa de Castelló.

Dijous encara hi haurà inestabilitat suficient al nord com per afavorir el creixement de nuvolades que de vesprada podran descarregar puntualment a l’interior-nord de Castelló.

Divendres, i de cara al cap de setmana sembla que ja podem anunciar sol, estabilitat i temperatures un poc més altes.

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.