Millor amb menys calor

julio 2, 2020

Dies com els d’ahir millor que no tornen a repetir-se.

A més de ser un perill per als nostres ecosistemes, i una pressió afegida que va acumulant-se en boscos i muntanyes, no resulta gens fàcil per a portar endavant les activitats diaries (sobretot de tots aquells que treballen a l’aire lliure)

Les màximes registrades ahir ens detecten les zones on va entrar la brisa i on va estar bufant el ponent amb més insistència.

Hui encara notarem la ‘resaca’ de la calor d’ahir amb mínimes que en punts d ela costa han quedat prop dels 25 graus. Un nit difícil de dormir. Fins a migdia bufaran el ponet i el mestral. Al nord serà més fresc, a partir de migdia el cel quedarà més ennuvolat donant lloc a ruixats dèbils i dispersos. Al centre i al sud encara tindrem temperatures entre els 35 i els 38 graus.

El descens de les temperatures serà més acusat al nord i al centre. Al sud es deixarà sentir més el ponent i encara farà bona cosa de calor, i això farà que el risc d’incendis es mantindrà alt a l’interior de València i al sud d’Alacant

Demà divendres l’ambient serà bascós i molt humit a primera hora. De fet cal esperar ruixats dèbils i dispersos fins a migdia o primera hora de la vesprada. De vesprada, al temps que escampa la nuvolositat d’estancament podran formar-se núvols d’evolució al nord.

El cap de setmana i l’inici de la pròxima es preveu un oratge estable i amb temperatures un poc més altes.

Recordeu passar bon dia…ploga o faça sol, faça fred o calor.

 

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.