No hi ha marxa enrere
junio 20, 2018
La calor sufocant dels últims dies ens acompanyarà també les últimes hores de la primavera i les primeres de l’estiu (serà dijous quan comence de forma oficial l’estiu a les 12 hores i 7 minuts).
El trànsit de la primavera a l’estiu el farem amb sol, estabilitat i tanta calor o més que els últims dies. El vent encara es deixarà sentir de llebeig en punts de l’interior, i allà serà on més pugen les temperatures que al centre del dia quedaran entre els 30 i els 33 graus. A la costa, tot i bufar la brisa, també farà bona cosa de calor.

Demà dijous començarà l’estiu sense novetats. Pot ser amb més calor, amb màximes que podran tocar els 35 graus al centre i per l’interior de València i d’Alacant. A la costa els termòmetres també marcaran valors pròxims als 30 graus.

Divendres i dissabte, a banda de la calor haurem d’estar atents a les nuvolades que puguen créixer de vesprada a les muntanyes del nord de Castelló on podria acabar registrant-se algun ruixat i quallant puntualment alguna tronada.
Diumenge també serà un dia de palmito, de piscina, d’un bon gelat…perquè la calor no porta compte d’afluixar.

Passeu molt bon dia.
