S’acaba el ponent
diciembre 16, 2022
Acomiadarem hui de bon gust el ponent que en ha acompanat les últimes setmanes i començava a fer-se pesat, i serà substiuït per un anticicló, per una situació meteorològica més típica d’esta època de l’any que ens portarà temperatures més baixes especialment per la nit.
El ponent de hui potser serà un poc més fresc i farà córrer els núvols des de l’interior. No obstant, la nuvolositat serà menys abundant i la visibilitat prou bona en mantindre’s l’ambiet prou sec


Donarem la venvinguda al cap de setmana amb un dia de trànsit entre el ponent de les últimes setnanes i l’anticicló dels pròxims dies.
El vent encara es deixarà sentir al nord de mestral mentre que al centre i al sud del territori no tardarà en deixar-se sentir el vent de xaloc, d’orien marítim que s¡encarregarà de fer bauxar lleugerament les temperatures.


Dia de molta calma diumenge amb l’arribada d’un anticicló que deixarà l’oratge molt estable afavorint un descens de les temperatures nocturnes. A partir de dilluns les boires es faran més freqüents i les temperatures pujaran un parell de raus al centre del dia.

Passeu bon divendres…ploga o faça sol, faça fred o calor.
