El temporal viatja al sud
mayo 4, 2022
En les últimes hores ha plogut amb més intensitat al centre i al sud de la Comunitat. Un desplaçament cap al sud de les precipitacions provocada pel desplaçament de la DANA cap al nord d’Àfrica des d’on afectarà preferentment la mitad sud de la Comunitat Valenciana.

El sol es deixarà vore poc o no res però al nord de València i a Castelló les pluges que es registren seran de caràcter dèbil. Al centre i al sud Aemet manté l’avís meteorològic per pluges fortes i li afegeix el de mala mar al litoral sud de València i al d’Alacant on el gregal podrà bufar amb ratxes fortes (fins a força 7) i deixar ones de més de tres metres

Hi haurà zones de la Mitad nord de la Comunitat valenciana on les pluges només siguen anecdòtiques però al rogle de sempre, al sud de València i al nord d’Alacant, pot ploure amb intensitat moderada o forta durant bona part del dia. Les temperatures es mnatindran ben fresques i amb pocs canvis entre mínimes i màximes.


Demà dijous cal esperar queploga encara a la mitad sud de la Comunitat fins a migdia i que al litoral del centre i del sud d’Alacant encara puga ploure amb força.
Els vents canviaran de direcció a migdia passant a bufar de gregal a mestral la qual cosa farà que els núvols escampen de seguida, que el sol s’impose pr tot arreu i que les temperatures encara tinguen temps a pujar apropant-se als 24 graus en alguns observatoris.


El mapa per als tres dies següents fa goig de dibuixar, de vore i de comentar perquè el sol ens acompanyarà tant divendres com el cap de setmana regalant-nos temperatures primaverals. Un ambient perfecte per disfrutar a l’aire lliure del mar o la muntanya, o d’anar a Muro a disfrutar les seues festes de moros i cristians


Tingueu bon dimecres…ploga o faça sol, faça fred o calor.
