Últimes hores de la tercera ona de calor

julio 20, 2023

Cada dia es fan més pesades,  però afortunadament la tercera ona de calor no ha sigut de llarga durada.

Comencem el dia baix l’amenaça de la calor, amb avís per altes temperatures a les terres de l’interior de València i d’Alacant i fins i tot en zones pròximes al litoral on les màximes de hui encara quedaran per damunt dels 35 graus i s’aproparan als 40.

Pocs núvols al cel de matí a l’espera que a migdia gire el vent a gregal i realimente les tronades que avançaran des de l’interior de la mitad sud de la Comunitat, Ruixats i tronades que podran arribar amb activitat al litoral del sud de València i al d’Alacant.

Per a demà la millor notícia que podem donar és la fi dels avisos per calor amb el desig que la quarta ona tarde mooolts dies en arribar i a ser possible que ens quedem amb només res ones este estiu (la qual cosa serà ben difícil).

Núvols baixos i ambient molt bascós drant el matí, i més sol però temperatures més baixes al centre del dia encara que a molts observatoris es superaran els 35 graus.

El cap de setmana començarà amb temperatures més baixes però tot indica que sense arribar als nivells d’esta setmana a partir de diumenge tornarà a fer més calor.

Passeu bon dijous…ploga o faça sol, faça fred o calor

Política de cookies
Usem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència d'usuari. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.